نهال ها به چه صورت ارسال میشود ؟ 

  • تمامی نهال ها با باربری ارسال می شود . ارسال با اتوبوس به مناطقی که با اتوبوس قابل ارسال است که منظور از ان به مراکز شهرهاست . پس یعنی اگر شخصی از روستایی از شهر ها نهالی خرید کنید ارسال نهال مرکز استان انجام میشود و ردبازار مسولیتی در قبال ان ندارد


ایا هزینه ارسال به ردبازار ارتباطی دارد؟

  • هزینه ارسال نهال توسط باربری تعیین میشود و ارتباطی با  ردبازار ندارد. شهر های بد مسیر که به صورت مستقیم به رشت حرکت ندارند به صورت دومسیره ارسال میشود که هزینه بیشتری نسبت به مسیر های معمول خواهد داشت.

بذر ها به چه صورت ارسال می شود ؟

  • تمامی بذر ها با پست سفارشی ارسال می شود . وهزینه فوقی که از شما کسر می شود هزینه خرید پاکت حباب دار و ارسال پست سفارش به منطقه شماست

استرداد کالا به چه صورت انجام می شود ؟ 

  • استرداد کالا (بذر) با دلایل منطقی بعد از دو روز قابل بازگشت است . استرداد کالا (نهال) اگر دلایل منطقی داشته باشد با کسر شده هزینه ارسال قابل بازگشت است . بعد از بازگشت کالا به ردبازار هزینه به فرد خریدار برگردانده می شود . 

خدمات پس از فروش در ردبازار وجود دارد ؟

  • بله " بدین شکل که اگر خریدار در طول کاشت و نگهداری دچار مشکل شد " می توانید با شماره تماس های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید و ما به شما کمک می کنیم

خرید بالای یک میلیون تومان مجانی میباشد . آیا شامل نهال هم می شود؟

  • بله . سفارش های بالای یک‌میلیون ت برای ادرس های گیلان به صورت رایگان ارسال خواهد شد
  • سفارش های استان های غیر از گیلان به صورت پس کرایه ارسال خواهد شد .

بازگشت کالا تا چه زمانی امکان پذیر میباشد؟

  • بازگشت کالا فقط پس از ۲ روز پس از دریافت نهال یا بذر با دلایل منطقی امکان پذیر میباشد.بعد از طی این روز استرداد کالا امکان پذیر نمیباشد

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد ؟

  • بله ولی باید هماهنگ های قبلی صورت بگیرد.بعد از هماهنگی میتوانید برای خرید طبق ادرس درج شده در وبسایت مراجعه کنید.بدون هماهنگی مراجعه نکنید.